Dag 11, San Francisco-Carmel Beach 180km - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 11, San Francisco-Carmel Beach 180km - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 11, San Francisco-Carmel Beach 180km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

10 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Monterey

Om 9 uur gegeten bij de Danny, want het ontbijt in het hotel stelt echt niet zoveel voor,
was vlakbij het hotel.
Om 10u de motoren weer gestard en richting de kust.
Het zou mooi weer worden, maar het begon al snel te miezeren.
We hadden ons zo verheugd op de rit langs de kust, maar we zagen er niet veel van.
Voor zover wij het konden bekijken was het er wel prachtig.
Daarna door naar een koffietent en de regenpakken maar weer aan.
Toen het wat droger werd even gestopt voor een fotomoment.
Om een uur of 2 nog ergens wat gegeten en toen door naar Monterey/Carmel
Mooi op tijd bij het hotel vandaag, ook wel eens lekker!
Heerlijk onder de warme douche en de schoenen en handschoenen droog geblazen met de föhn.
Dus........het is niet alleen bij jullie slecht hoor, hier is het ook huilen met de lamp uit.
Je verwacht het niet hè, in het mooie Californië!
Morgen wordt hetzelfde weer verwacht, maar het is te hopen dat de Pietje Paulusma van Amerika het bij het verkeerde eind heeft.
Afwachten maar.........
Straks even lekker eten bij de buren en dan op tijd knorren....
Tot morgen!

• 11 Oktober 2011 - 06:16

Team PA:

Heeft Ben alle schoenen gedaan?Van het hele team? Brusselse spruitjes, Heineken bier en regen het lijkt wel Nederland. Ik heb even met de weergoden gesproken het gaat beter worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 11 Oktober 2011 - 06:34

Joke:

Wat vervelend, wie had dat nu verwacht. Als je naar Amerika gaat verwacht je toch alleen maar mooi weer. Hopelijk krijgen jullie de spullen droog voordat je morgen weer verder gaat.
    Het weer wordt beter als je de weerkaart mag geloven.

• 11 Oktober 2011 - 07:07

Ben En Rina:

Met sommige foto's waan ik me
    op texel, jou lievelings plekje,
    Wat weer een mooi verslag en
    mooie foto's, geniet nog van een
    paar dagen lekker weg.......
    liefs van je zussie en Ben

• 11 Oktober 2011 - 07:08

Nanda:

Nou inderdaad! Voor t weer en de bier hoef je toch niet zo ver te reizen?!
    Dat hebben we hier ook! Hahaha!
    De Piet Paulusma van de USA is jullie goed gezind, morgen wordt t warm!!
    Nog ff uitzingen dus die regen, maar zo te zien mag dat de pret niet drukken!

Oat morn! Vanuit zeer winderig nb!

Ps had je ook oprolbare föhn bij je?? Hihihi

• 11 Oktober 2011 - 07:40

Familie Rogaar:

Grappig iemand reageert hier met Texel, ik dacht aan Egmond, hihi!!! Een mooie woeste zee! Het ziet er naar uit dat jullie nu mooiere dagen krijgen, het is jullie gegund!!! Hopelijk kunnen de regenpakken nu een paar dagen ingepakt blijven!

Gesinus en Roely; Bart heeft gisteren nog met de genieters op de boerderij gesproken, die vliegt het veels te snel voorbij, jullie mogen nog wel een weekje daar blijven! ;)

Liefs Aline

• 11 Oktober 2011 - 08:05

Kasper En Hilly:

Wat een weer niet?! Echt zongebruind komen jullie niet terug met een helm op en zeer Hollands weer. Sanne zat mooi mee te kijken naar de foto's en zei ook gelijk; "Hee, dat is het strand aan Egmond aan Zee"..... Grappig he. Ik hoop voor jullie op wat beter weer. Dikke kus van Sanne en natuurlijk van de rest.

• 11 Oktober 2011 - 09:07

Swanny Walma:

Heey Kor, Albert en de rest

Net jullie reisverslag van Greetje gekregen en even gelezen.
    Wat een prachtige route rijden jullie zeg, heel wat te zien onderweg als ik de foto,s zo bekijk.
    Ik wens jullie nog een paar fijne dagen daar en tot in Nerderland

Groetjes swanny en Fam.

• 11 Oktober 2011 - 10:23

Greetje:

moi luitjes
    Met het weer is het toch wel een beetje pech hebben.
    Maar ik hoop dat het ondanks dat het wel leuk blijft.
    Ik zou even Harma Boer (groninger weervrouw) vragen of het de laatste dagen nog goed komt.ha ha
    Maar de foto's zijn er weer niet minder om.
    liefs Fam jurns.

• 11 Oktober 2011 - 19:42

Eric:

Da's mooi die wand met allemaaaaaal bier, WOW !

• 11 Oktober 2011 - 19:48

Janny:

Ben eindelijk blij dat je een fohn bij je had. Maar je kon wel even zijn handen lezen nu ,en ja heksen aan de schandpaal , wat hebben jullie uitgespookt????
    Heel veel plezier nog en mooi weer gewenst,groetjes Janny

• 11 Oktober 2011 - 20:07

Arjan:

hallo ja ziet er goed uit daar luukse huizen ja eefe koppie soep Roely mooie kust ook veel plezier nog