dag 5 - Reisverslag uit Churwalden, Zwitserland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Churwalden, Zwitserland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

19 Februari 2012 | Zwitserland, Churwalden

We hebben vandaag de hele dag sneeuw gehad en er lag al zo weinig.......
veel laaghangende bewolking dus, de bergen waren niet meer te zien.
Ben heeft vanmorgen nog een uur les gehad en daarna begon het te sneeuwen, dus geluk gehad.
Was een huiselijk dagje vandaag, af en toe lopen we bij elkaar naar binnen, ff een bakkie doen.
Vanavond bij Miny gegeten met Jenny en Arie, morgen tracteren wij hun op een etentje en dinsdag weer bij J en A.
Het is erg gezellig hier, mooi sfeertje en prachtig natuurlijk met al die sneeuw.
Morgen wordt er weer geskied en gaan Jenny en ik weer een stuk wandelen.
en oooohhhhhhhh, wat heb ik al veel mooie foto's gemaakt. Gisteren vanuit de kabelbaan, schitterend.
Of ik nog kan rodelen is nog maar de vraag, ligt nu weer helemaal onder de sneeuw.
Is een rodelbaan van 3 km!...dus....daar wil ik wel heel graag van af roetsjen!!!
De vorige keer wilde ik foto's plaatsen maar dat lukte dus niet, nu weer proberen....hoop dat het goed gaat.
Tot de volgende keer maar weerrrrrr...doeiii, lieve groet van ons!

• 19 Februari 2012 - 21:18

Ben En Rina:

Niet te geloven zeg,
    wat een sneeuwwww wauwwwwww
    waar zit de deur van de "karrevan", grapje.
    Genieten jullie nog een paar dagen!!!!!!
    Liefs van ons
    Ben en Rina
    Doeiiiii

• 19 Februari 2012 - 21:45

John:

Mooie foto's geweldig wat veel sneeuw.

• 20 Februari 2012 - 08:58

Ineke:

ziet er prachtig uit. stoer hoor in een caravan logeren.
    nog heel veel plezier.

• 20 Februari 2012 - 18:02

Janny:

Prachtige foto´s! Ben ziet er ook heel stoer uit. Ben je niet bang dat je ´s morgens niet meer uit de caravan kan komen ?
    Het is wel een isolatiedek. zoveel sneeuw. Als je niet kunt rodelen dan misschien maar jodelen? Maar geen lawines veroorzaken hoor!, Veel plezier nog daar.