dag 7 - Reisverslag uit Churwalden, Zwitserland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Churwalden, Zwitserland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

21 Februari 2012 | Zwitserland, Churwalden

Dit was alweer de laatste dag.
Er is geskied natuurlijk en vanmiddag was het de bedoeling dat ik in de rodelbaan naar beneden zou roetsjen....
Laat ie nou gesloten zijn!!! Echt pech dus.
Ben en ik zijn met een andere kabelbaan naar boven gegaan en wat we daar te zien kregen....zo waanzinnig mooi! Helemaal naar beneden gelopen naar het restaurant.
Daar bij het terras kwamen we de anderen weer tegen en hebben daar heerlijk in het zonnetje gezeten.
Even later gingen ze weer op de skie's naar beneden en wij klauterden weer omhoog naar de kabelbaan en genoten van het prachtige uitzicht.
Vanavond weer bij Arie en Jenny gegeten en nu staat alles al weer ingepakt want morgen op tijd vertrekken we weer op huus an.
Het was een heerlijke week en we hebben nu al zin in volgend jaar!
Tot bels, ziens, sms of feud!
Groetjes, Ben en Anka.

• 21 Februari 2012 - 21:25

Ineke:

Dag globetrotters, wat weer een fantastische foto's.