Dag tig! - Reisverslag uit Corsica, Frankrijk van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag tig! - Reisverslag uit Corsica, Frankrijk van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag tig!

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

19 Juni 2013 | Frankrijk, Corsica

Eindelijk weer eens internet! We zijn alweer een heel stuk verder in de vakantie. Zitten, na 5 dagen Rome, op het Franse eiland Corsica. Was 4 uur varen met prachtig weer.
Vandaag vroeg uit de veren, want alleen 's morgens vroeg is het nog te doen met motorkleding aan.
Maar ik heb gehoord dat het nu in Nederland ook smoorheet is! En dat er zware onweersbuien worden verwacht. Het kan blijkbaar niet eens normaal gaan...
Het is de bedoeling dat we vrijdag met de boot oversteken naar Nice, dan willen we in 5 dagen de terugreis maken.
Jullie allemaal heel veel sterkte met de hitte!!

• 19 Juni 2013 - 08:13

Jennie :

Zo te lezen hebben jullie het erg mooi met elkaar. Geniet van het mooie eiland Corcica.
    En in de namiddag lekker afkoelen in het water.
    Het is hier ook 30 tot 35 graden maar de buien zitten er aan te komen en dan gaat het kwik naar 20 graden. Van het ene uiterste naar het andere. Veel plezier en rustig aan.
    Groetjes voor allemaal

• 19 Juni 2013 - 09:01

Rob Koedijk:

Heeeee Motormuizen,
    Zo te lezen is er in Rome wel het e.e.a. Voorgevallen, gelukkig waren jullie daar niet bij, en zijn jullie heelhuids van die aanrijding verschoont gebleven.
    Het weer is hier weer eens 3 dagen goed,maar ik lees net dat we vandaag zwaar weer met windstoten en hagelbuien krijgen, ja de zomer van 3 dagen hebben we weer gehad!!!!!
    Voorts alles goed in Assen, je onkruid groeit gestaag door dus Ben kan aardig aan de bak!! Verder nog veel plezier en tot over een week, groet Marijke en Rob

• 19 Juni 2013 - 13:31

Aline:

Nog even genieten!!! Vanuit het broeierige noorden een lieve groet!

• 21 Juni 2013 - 22:59

Ben En Rina:

Hoi Anka en Ben, we zijn net terug uit Denemarken en Zweden,
    en hebben het heel mooi gehad.
    Fijn dat je weer kan mailen en ik weer daar op kan inspringen,
    geniet nog van de warmte, en alvast een goede thuisreis!!!
    liefs van ons Ben en Rina