Dag 2 zaterdag. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 2 zaterdag. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 2 zaterdag.

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

14 Juni 2015 | Spanje, Alicante

Na een heerlijk ontbijt zijn we naar Castillo de Santa Bardera gelopen. Met de lift omhoog waar we konden genieten van een prachtig uitzicht over Alicante.
Hier konden we uren rondlopen en uiteraard op een terras gezeten ( in de schaduw) want was behoorlijk warm. Goed te doen deze warmte trouwens, is een lage luchtvochtigheid.
Na onze siësta zijn we 's avond weer de binnenstad ingegaan waar weer de prachtig geklede mensen rondliepen. Is een jaarlijkse traditie om de zomer in te luiden.
Met veel muziek.
Op het grote plein weer lekker gegeten met de nodige wijn.
Opeens werden overal grote parasols boven alle tafels geplaatst want er kwam regen, donder en bliksem aan.
Het heeft gegóten! Was heel apart sfeertje, we konden ook heel rustig blijven zitten. Om 23 uur weer richting hotel na een gezellige wandeling. Nog een heerlijk temperatuurtje. Nog even op balkon nagenieten.
Zag dat het verslag van de eerste dag niet helemaal was doorgekomen, waarschijnlijk omdat ik smiley's had gebruikt want daar stopte het. :(
Probeer ook om wat foto's te plaatsen later want we gaan zo weer de hort op. Tot later.

• 14 Juni 2015 - 12:05

Ben En Rina:

Zo de eerste wijntjes zitten er in
    fijn dat je weer kunt wandelen zonder pijn[ denk ik ]
    liefs van je zussie uit Baarn
    doeiiii

• 14 Juni 2015 - 16:57

John En Diana:

Leuke foto's en niet verkeerd weer, zo te zien vermaken jullie je wel. ;-)

• 25 April 2016 - 13:21

Kim Meijer:

Hallo,

Vreemde vraag voor op deze site, maar mijn naam is Kim Meijer en ik ben bezig met het uitzoeken van mijn stamboom. Ik kwam jullie tijdens het zoeken tegen en vroeg mij af of jullie familie zijn van Engelko (Koos) Klaas Meijer en Fenna Dieverdiena Meijer? Ik kon geen andere contactgegevens vinden dan deze, sorry...

Groeten,

Kim Meijer