Dag 10, zondag - Reisverslag uit Monsaraz, Portugal van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 10, zondag - Reisverslag uit Monsaraz, Portugal van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 10, zondag

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

21 Juni 2015 | Portugal, Monsaraz

Vanmorgen vroeg om 7 u vertrokken richting Portugal.
En vandaag onze coolvesten uitgeprobeerd. In het begin was het zelfs fris maar na een aantal uren merkten we de doeltreffendheid van de coolvesten.
Het voelde inderdaad lekker koel aan!
En het was weer warm hoor deze dag, dikke 300 km gereden en waren al op tijd op plek van bestemming.
Om 1 uur nl.....want we zitten nu in een andere tijdszone, het is hier 1 uur vroeger.
Dus.....motorkleding uit, zwemgoed aan en plonsen in het zwembad, heerlijk!
Monsaras is een klein dorpje maar met een prachtig kasteel/burcht.
Eén van de werknemers hier was zo vriendelijk om ons daar heen te brengen, plm 4 km verderop. Daar genoten van de prachtige vergezichten.
Later op de avond hebben we op één van de mooiste terrassen gegeten met km's ver uitzicht. Afgesproken was dat we konden bellen als we weer opgehaald wilden worden, hoe mooi is dat.
Morgen weer verder op de motoren, kijken waar we dan weer uitkomen.
Tot laterrrr

• 22 Juni 2015 - 00:55

Ab En Astrid:

Wat heerlijk dat jullie zo'n mooi weer hebben, en goed zeg, die coolvesten. Die hebben wij hier helemaal niet nodig, want soms is het net herfst. Blaas eens wat warme lucht (pfff) deze kant op, kunnen we ook genieten en naar de camping gaan.
    Groetjes hoor, en veel plezier!

Rob Koedijk:

Ik wil straks dat coolvest wel van je lenen/ huren,op 1 voorwaarde, dat er warm water in kan!!!!

• 22 Juni 2015 - 13:47

Roely:

Volgens mij genieten jullie enorm. Wat heerlijk zeg. Ik kan je dit wel zeggen.....het is enorm wennen wat het weer betreft als je weer thuis bent. Ik spreek uit ervaring, dus geniet ervan zolang het kan! Heel veel plezier met elkaar en de groetjes. Dikke knuffel, Roely.

• 22 Juni 2015 - 14:08

Rob:

Ja, ik weet het, 1x was genoeg.......
    Het regent hier pijpestelen, dus geniet er maar van...
    Rob

• 22 Juni 2015 - 17:10

Mirjam:

Klinkt weer super! Wij gaan zometeen lekker de sauna in hahaha. In Zweden is het fris en nat. Geniet ervan! X