Dag 6, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 6, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 6, Las Vegas

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

05 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dit zou een lange reisdag worden, dus om 8 uur vertrokken.
Maar na plmn 1,5 uur rijden werd het weer wel heel erg slecht weer.
Regenpakken aan en toch maar verder.
Maar het werd steeds slechter!
Na de weerberichten beluisterd te hebben, waar gewaarschuwd werd voor zware windstoten, regen en zelfs sneeuw, werd wel duidelijk dat verder rijden onverantwoord was.
Na overleg met elkaar is besloten om terug te gaan naar Las Vegas en weer in te checken in hetzelfde hotel.
Hier blijven we vandaag, (wat helemaal geen straf is, we gaan de strip weer op) gaan ergens met elkaar eten en morgen zien we wel weer.
Tot morgen!

• 05 Oktober 2011 - 22:50

Ab En Astrid:

Ja ja, terug naar Las Vegas hè. De strip weer op!
    Wij wisten niet dat gokverslaving zo snel kon zijn.

Anyway, we hopen voor jullie dat het weer beter is morgen.
    En dan gaan.......
    Liefs van ons.

• 06 Oktober 2011 - 05:32

Joke:

Goed dat jullie besloten hebben niet verder te rijden. Wat een geweldig mooie omgeving is het daar. Nu maar hopen dat jullie niet weer zo`n noodweer krijgen.Veel plezier verder en de groetjes van Joke, Jack en Julian

• 06 Oktober 2011 - 06:02

Ron En Loes:

Mooi shit dat weer maar in LV kun je je wel vermaken!
    Grtz
    Ron

• 06 Oktober 2011 - 08:35

Familie Rogaar:

Het weer ziet er heel dreigend uit, toch goed om de beslissing te nemen. 'Vreemde' motoren en onbekend terrein en dan een heel vervelend alternatief...;)

Liefs van ons 3

• 06 Oktober 2011 - 20:01

Arjan:

oke ja jammer.?
    maar tog mooi hotel krijg je er voor trug.