Dag 14,Termecula-Blythe 365km - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 14,Termecula-Blythe 365km - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 14,Termecula-Blythe 365km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

13 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Blythe

We wisten dat dit weer een hete dag zou worden, maar nu waren we allemaal beter voorbereid.
Om 8 uur vertrokken richting de woestijn, met allemaal de camelbak....ja, zo schrijf je dat nou eenmaal.....vól met ijsklonten en ij ij ijskoud water op de rug.
Het was een letterlijk een adembenemende tocht!
Wist niet dat de woestijn zó mooi kon zijn!
Bij tijden weer bloedjeheet, maar we wisten ook van gisteren, dat overleven we wel. Bovendien waren er nu géén stoplichten!!!
Regelmatig even gestopt, of voor de koffie, fruit of een broodje,of om weer even in te smeren, want het fikte behoorlijk.
Na uren gereden te hebben kwamen we bij het hotel aan om plm half 5. Mooi op tijd dus.
Een hotel in de desert!
En dan is er niets heerlijker dan een verfrissende douche!
Straks even weer wat eten met elkaar en dan zal ik toch echt proberen weer foto's te plaatsen.
Als we met de minilaptop verbinding kunnen krijgen, want daar staan de foto's op.
De verhaaltjes doe ik op de iPad, maar daar kan ik niet zoveel foto's op kwijt.
Tot later..........
..........................................................................de foto's zijn geplaatst, ook bij dag 13 staan ze er nu bij.

Morgen nog een stuk door de woestijn, richting ons startpunt: Phoenix.
Dan zit de trip er op.
We slapen daar nog 1 nacht en dan
nog een flink eind vliegen, overstappen in Houston, als het goed is landen we zondagmorgen 8.10uur.
Degenen die tijd hebben gaan dan een paar dagen op de bank zitten om alles nog eens de revue te laten passeren, want deze trip was zeer indrukwekkend!
Anderen hebben daar geen tijd voor, want die moeten maandag alweer aan het werk.......
Geen idee of er nog een verslag volgt, anders is dit de laatste.
Eenmaal thuis wil ik nog wel een paar filmpjes op de site zetten, want daar was geen tijd meer voor.
In elk geval...bedankt voor jullie reactie's! Was heel erg leuk!!!

groetjes van ons allemaal!!

• 14 Oktober 2011 - 05:21

Joke:

Wat weer een geweldig mooie foto`s. Wat jammer dat het einde nu inzicht is. Misschien hebben jullie ook wel stiekum het gevoel dat jullie blij zijn om weer naar huis te gaan.
    Maar ja het is wel snel om gegaan. We wensen jullie nog veel plezier die laatste dag, geniet er van.
    Groetjes Joke, Jack en Julian

• 14 Oktober 2011 - 06:06

Familie Rogaar:

Super die foto's om er weer een goed beeld bij te krijgen! Vooral takel viel weer in de smaak bij onze boef en niet te vergeten de woestijn met zand en zonder water! slim ventje, hihi!!!

Camelbak of camelBAGS als het maar werkt!!! En zo te zien hebben jullie daar goed gebruik van gemaakt.

Liefs van een snotterende familie

• 14 Oktober 2011 - 06:58

Team PA:

Geweldig wat een mooie foto's, jullie hebben ons 2 weken vermaakt. De Benakie's in de USA op de brommert. Jullie gaan nog een rit maken naar Phoenix, pitten, vliegen en weer thuis komen.................. Anka bedankt voor de verhalen en de plaatjes en dikke kus.

• 14 Oktober 2011 - 07:05

Nanda En Gerard:

Zal wel heel dubbel gevoel zijn! wat een fantastische reis is dit zeg!!
    Maar ook wel weer een fijn idee dat jullie straks weer veilig thuis zijn...
    En volgens de kids heeft het nu ook wel lang genoeg geduurd!!!! Colin vroeg gister wanneer opa en oma weer terug kwamen uit Radiator Springs!!!

Bedankt voor alle verslagen, foto's en video's!!! Zo konden we toch een heel klein beetje meegenieten met jullie.

Veel liefs van ons!! XXX

ps ik wist niet dat je zo'n bekende kleindochter hebt dat ze zelfs een plaats naar haar vernoemd hebben hihi!!!

• 14 Oktober 2011 - 07:14

Nanda:

En nog even dit:

WIJ VINDEN JULLIE SUPER STOER!!!!!!

En ik ben heel erg trots op jullie!!!!

• 14 Oktober 2011 - 07:15

Siebrig Bisschop :

Ik wens jullie een goede terugreis. Genoten van alle verslagen en foto,s. Volgende week vast de verhalen van Roely en Gezinus.
    Groetjes uit Borgercompagnie
    Siebrig Bisschop

• 14 Oktober 2011 - 08:36

Tjaaktje Pals:

Heb elke dag weer van jullie reisverslag en foto's genoten.
    Jammer dat het weer afgelopen is.
    gr.Tjaaktje en Kees

• 14 Oktober 2011 - 10:08

Hanneke:

Hoi Anka,
    Alvast een goed reis terug gewenst. Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen die we komende tijd op donderdagavond nog van je zullen horen! Aankomende donderdag trouwens geen 'geschilder', in verband met herfstvakantie. Dus tot over twee weken!
    groetjes, Hanneke

• 14 Oktober 2011 - 10:14

Bea & Joshua:

Wat een reis zeg, prachtig! Wij hebben af en toe een beetje meegespiekt.
    Het huis staat er nog, dus jullie kunnen rustig een paar dagen op de bank zitten.

Tot gauw,

Bea, Joshua en de kinderen (Arvid vond het zo leuk om voor de plant te zorgen, die vond zelfs in de druipende regen dat de planten buiten ook wel dorst hadden).

• 14 Oktober 2011 - 10:56

Jacob Hofman:

Hallo Bikers,
    willen jullie laten weten dat wij de reisverslagen met erg veel plezier hebben
    gelezen. Anka, bedankt voor de moeite om ons deelgenoot te maken van de reis.
    Een deel van julllie gereden route hebben wij ook gereden. De weersomstandigheden
    zoals in Death Valley en SF, sneeuw, mist en regen, waren voor ons erg herkenbaar.
    Op de fotoserie was het plezier, de kou en vermoeidheid zichtbaar en vertelde de thuis-
    blijvers, dat jullie een geweldige trip maakten.
    Nogmaals bedankt en goede thuisreis.
    Gr. Jacob/Maria

• 14 Oktober 2011 - 11:14

Greetje:

Hallo Anka
    Ik wou je bij deze even bedanken voor alle mooie reisverslagen,
    Ze gingen van Siddeburen en omstreken tot Brabant.
    Iedereen die je er over hoorde vond het allemaal geweldig en verslavend.
    En ik geloof ook wel dat jullie de reis indrukwekkend,leuk en fantastisch hebben gehad.
    Geniet nog even van de laatste dag.en een goede vlucht naar huis.
    m.v.groet. Greetje en Paskal.

• 14 Oktober 2011 - 11:19

Ben En Rina:

Eerst dacht ik, zijn jullie al in Drenthe
    met die hunnebedden [ in de woestijn ]
    wat een unieke foto's allemaal, en een
    goede sfeer zo te zien.
    nog een leuke dag, en een goede vliegreis,
    en een camelbak vol herinneringen.
    tot horens/ziens/sms,doegggggggg
    Ben en Rina

• 14 Oktober 2011 - 12:29

Kasper En Hilly:

Jeetje, wat waanzinnig mooi zeg... Voelt al een beetje als afscheid nemen van jullie prachtige vakantie. Nog nooit zo mee kunnen genieten van een vakantie van anderen zoals die van jullie in Amerika... Vond het heerlijk, heb ook helemaal meegenoten met jullie en ga dit dan ook heel erg missen. Maar hopelijk kunnen we jullie zondag of maandag weer lekker knuffelen en de verhalen van mam en Gi persoonlijk horen en dat is toch ook wel weer heel fijn. We weten nu waar jullie het over hebben, dat is wel leuk! Ook willen wij Anka bedanken voor haar verhalen en de foto's, kan me best voorstellen dat je een x gedacht hebt, ben uitgeput nu moet ook nog de foto's erop zetten en mijn verhaal doen. Het wordt ontzettend gewaardeerd door ons dat je dit toch elke dag hebt gedaan. Geniet er nog maar lekker met elkaar en jullie hebben weer een ervaring voor het leven erbij! Veilige terugreis en een dikke kus van ons.

• 14 Oktober 2011 - 13:51

Arjan:

oke jammer dat het nu bijna voorbij is maar jullie hebben mooie fotos gemaakt.
    het was een mooie rijs zekker naar amerika.

• 14 Oktober 2011 - 15:05

Hans En Linda:

Super gaaf jullie zo te volgen.
    Bedankt voor jullie reisverslag, echt vet indrukwekkend!
    En nu toch alweer een klein beetje voorbereiden in jullie gedachten dat zondag het kikkerlandje op jullie wacht.
    Kinderen en de kleinkids zullen vast heel blij zijn dat jullie deze kant weer op komen.
    Geniet nog van deze laatste dagen dat jullie met elkaar onderweg zijn.
    Much love and a big american hug!

Hans en linda

• 14 Oktober 2011 - 16:41

Jannes En Anneke :

Wij willen jullie allemaal bedanken voor de mooie reisverslagen en de mooie foto's , ook wij hebben hier van genoten . nog een dag genieten, en dan weer voorbereiden voor de terugreis ,nog veel plezier de laatste dag,en een goede reis terug
    Groetn oet Siboern
    Jannes en Anneke

• 15 Oktober 2011 - 13:41

Maaike:

Hartelijk bedankt dat jullie ons hebben laten meegenieten van deze prachtige reis !!!!!!!!!
    Alle lof ANka voor je verslagen. Het was toch elke keer een heel karwei , na kou ,warmte en wat niet al ,dit ook nog met plezier te doen .
    Ik wens jullie een goeie vlucht , met hopelijk niet te veel vertragingen.
    groetjes Maaike