Dag 15, Blythe-Phoenix 300km - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 15, Blythe-Phoenix 300km - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 15, Blythe-Phoenix 300km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

14 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Phoenix

Nog even tijd voor een laatste verhaaltje, vanmorgen om 8 uur vertrokken, het was meteen al lekker weer.
Weer door de woestijn met werkelijk práchtige cactussen!
In allerlei lengtes en modellen, leuk om te zien.
Normaal vind ik cactussen niks an, maar deze waren wel byzonder om te zien.
We hebben het wel weer ontzettend warm gehad en de kilometers voelden we ook behoorlijk in het lijf zitten, maar gelukkig waren we om 2 uur al weer bij het hotel in Phoenix.
Alles van de motoren afgehaald, op de kamer gezet en in het zwembad gedoken!
Wat een heerlijkheid was dat, eindelijk dan toch, op de laatste dag!
Om een uur of 4 werden de motoren weer opgehaald.
De helmen doen we voorlopig níet meer op!
We hebben in totaal plm 3800km gereden!
En in 14 verschillende hotels geslapen.
Leven uit de koffer.....ging prima, je raakt eraan gewend.
Vanavond uit eten geweest hier in de buurt en de spullen ingepakt voor de terugreis.
Morgen om 8uur naar het vliegveld, om 10.25u de lucht in richting Houston. Daar zijn we dan om 15u.
Na 35 minuten vertrekt het volgende vliegtuig naar Amsterdam, waar we 16 oktober landen om plm 8.20uur.
Dat zal wel effe wennen zijn als we naar buiten lopen.....van 37 graden naar 10???
Er zijn maanden aan voorbereidingen door Ben vooraf gegaan aan deze trip, maar alles is goed verlopen!
Gelukkig kunnen we terugkijken op een zeer enerverende vakantie!

Lieve groeten van ons allemaal!

• 15 Oktober 2011 - 04:23

Rens En Mandineke:

Bedankt voor je reisverslag wij hebben er erg van genoten. Elke dag keken we of je al weer wat geschreven had. Wij wensen jullie een goede terugreis en we bellen wel weer. Groetjes

• 15 Oktober 2011 - 06:30

Joke:

Wij hebben het erg leuk gevonden de dagelijkse verslagen. Natuurlijk waren de foto`s ook geweldig mooi. Heel hartelijk dank daarvoor.

Groetjes Joke, Jack en Julian

• 15 Oktober 2011 - 06:52

Reinau:

Goede reis terug! En volgend wknd hoor graag 'live' jullie belevenissen dunnetjes over ;-) Tot de Fam.Meijer-dag!

• 15 Oktober 2011 - 07:29

Familie Rogaar:

Anka,

We bedanken voor de reisverslagen, je schrijft op een erg leuk manier! Ik zal het missen opstarten met een reisverhaal van jullie...dus wat wordt de volgende trip? ;)

Als jullie dit lezen zitten jullie wrs alweer in NL, zoniet dan een goede terugreis gewenst!

Liefs van ons 4tjes!

• 15 Oktober 2011 - 08:08

Fam Zomerman:

Allereerst de complimenten voor een geweldig reisverslag die we bijna dagelijks met veel plezier hebben kunnen lezen, en de foto's spreken natuurlijk voor zich : GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!
    Wat het weer betreft : soms te koud en soms te warm.
    Kortom : tijd om weer huiswaarts te gaan en jullie belevingen te vertellen aan iedereen die het wil horen.
    Eeg goede en veilige terugreis gewenst en tot ziens.
    Groeten oet SIBBOER'N.

• 15 Oktober 2011 - 08:43

Elma Kleijwegt:

Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt! Goed verzorgd Ben, mijn complimenten. Van regen naar sneeuw naar zon; van bergen naar woestijn naar kust; van cowboys naar gokpaleizen naar Hollywood glamour. Wat een indrukken in relatief korte tijd. Dank voor de verslagen en foto's. Knap dat je het elke dag hebt volgehouden Anka! Ik weet hoe 'druk' het is om het bij te houden... Nu heerlijk uitrusten, nagenieten en verwerken.
    Liefs, Elma

• 15 Oktober 2011 - 08:48

Frea:

Dag Ben en Anka en reisgenoten,

We hebben met veel plezier jullie reis gevolgd en nu is het alweer voorbij. Zo te zien aan alle beelden en verhalen gaan jullie nog heel lang nagenieten. Komende donderdag is het herfstvakantie, dus Anka zien we je graag over twee weken weer op de cursus.
    Een goede reis terug gewenst en graag tot ziens.

• 15 Oktober 2011 - 10:00

Mirjam:

Het was erg leuk om met jullie mee te reizen! Goede reis terug!

• 15 Oktober 2011 - 11:40

Arjan:

Anka

Het was mooi jou reizverslagen te lezen en goede trug reis en pragtige cuctussen

• 15 Oktober 2011 - 12:49

Eric:

Have a safe flight , ik blijf hier nog even ,aan deze kant v/d oceaan. Biketoberfest was goed weer tot zolang 't duurt , verwachting tot dinsdag droog , maar dan ben ik terug in Good Old Georgia. CU

• 15 Oktober 2011 - 14:48

Ben En Rina:

Na zoveel complimenten kunnen die
    van ons er ook nog wel bij,
    en sluiten we ons aan, aan de vorige
    schrijvers!!!
    Ben en Rina

• 15 Oktober 2011 - 16:52

Ron En Loes:

Moi allemaal!
    Mooi verslag geweest wat ons betreft, erg leuk!

Voor straks: goede reis en wel thuis!
    Grtz
    Ron en Loes

• 15 Oktober 2011 - 17:58

Kasper En Hilly:

Lieve Fantastic Seven,

De laatste reactie die we geven op jullie reisverslag. We hebben werkelijk waar genoten, meegevoeld en gelachen om de prachtige verhalen en foto's van jullie spannende tour on bikes in America! De vorige dag heb ik al een beetje met weemoed afscheid genomen van de heerlijke dagelijkse reisverslagen en hoe we daar zo van genoten, dus ik hou het kort. ( althans dat probeer ik, ahum ) Lieve allemaal, wij wensen jullie een veilige terugreis en we hopen jullie snel weer te mogen zien en natuurlijk in het echie de verhalen te mogen horen. We zijn supertrots op jullie!!!
    Heel veel liefs en een dikke kus, de bosjes.

• 15 Oktober 2011 - 19:27

Atie:

Anka,

wat een geweldige reis en ook mijn complimenten voor je reisverslag en foto's.
    ik heb het elke dag gevolgd en ik zal het missen.
    ik wens jullie een een goede reis terug en hoop je binnenkort
    te spreken of zien.
    groetjes
    Atie

• 15 Oktober 2011 - 20:11

Hilda:

Een heel goede reis terug het was leuk jullie te volgen. Mooie foto's leuk om zo wat van amerika mee te kijken. Greetings ut assen.

• 16 Oktober 2011 - 10:21

Janny:

Ja nu ben je alweer thuis of bijna.
    Het was een zeer indrukwekkende reis. Fijn dat jullie zo genoten hebben en heel leuk dat je elke keer een verslag schreef. Konden wij het ook een beetje meebeleven.
    Nu weer lekker op de bank bijkomen en nagenieten.Groetjes Janny

• 16 Oktober 2011 - 11:25

Jannie:

Hoi Anka,
    Ik heb de foto`s nog even achter elkaar bekeken,wat een geweldige reis hebben jullie
    gemaakt.Zal wel wennen zijn weer thuis. groetjes

• 16 Oktober 2011 - 12:23

Marijk:

hoop dat jullie weer veilig geland zijn! bedankt dat we mochten meereizen - wat een indrukwekkende tocht! en prachtige foto's, vooral die van Grand Canyon - geweldig!
    groeten, ook van martin