Dag 16, Phoenix-Houston-Amsterdam - Reisverslag uit Assen, Nederland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 16, Phoenix-Houston-Amsterdam - Reisverslag uit Assen, Nederland van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 16, Phoenix-Houston-Amsterdam

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

16 Oktober 2011 | Nederland, Assen

Hier hoeven jullie niet meer op te reageren hoor, maar ik wil jullie allemaal even laten weten dat we weer veilig in Nederland zijn!
En het is hier KOUD!!!
We zagen onze eigen adem weer....
Uit Phoenix vertrokken om 10uur en na 2,5 uur waren we in Houston.
We hadden maar 35 minuten de tijd om over te stappen.
We moesten daar onze horloges weer bijstellen, 2 uur verder.
Toen nog 9 uur vliegen, dus we zagen het donker worden en ook weer licht!
Prachtig om te zien.
Hier moesten we onze horloges 6 uur doordraaien, je bent dus een nacht kwijt.
Maar dat halen we wel weer in.
Afscheid van elkaar genomen en in november zien we elkaar weer.
Nogmaals bedankt voor jullie warme belangstelling!

Groeten van ons allemaal!

• 16 Oktober 2011 - 17:52

Hanneke:

Dag Anka, fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen in ons koude kikkerlandje. Nu nog even bijkomen van de jetlag en een beetje acclimatiseren. Probeer ondanks het temperatuurverschil het vakantiegevoel nog even vast te houden! Voordat je het weet zit je weer in de waan van de dag ;)
    groetjes, Hanneke

• 17 Oktober 2011 - 05:55

Reinau:

Welcome back, and see you soon ;-)
    Tis wat die kou, maar overdag was het nog prima toch? tja daz de pech voor vakantiegangers, en dan spreek ik uit eigen ervaring :-)

• 17 Oktober 2011 - 11:07

Familie Rogaar:

Net een gedeelte van het live verslag gehoord! Wat een enthousiaste verhalen en het eerste gedeelte mooie foto's! De bikers zaten beide op de praatstoel.

Floris is nu aan het knuffelen met z'n beer!

Allemaal lekker nagenieten van deze onvergetelijke reis!!! Nogmaals bedankt voor het meegenieten online, helemaal top!

Groetjes van alle 4

• 17 Oktober 2011 - 18:00

Gonnie En Henk:

Wat een reis zeg! En wat een mooie foto's!
    Wij zijn met jullie onder de indruk gekomen van de natuur en jullie belevenissen.

Tot spoedig.