Dag 1, vliegreis naar Phoenix via Newarc - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 1, vliegreis naar Phoenix via Newarc - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 1, vliegreis naar Phoenix via Newarc

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Phoenix

Hallo allemaal,

Dit was onze eerste dag, een lange dag!
Om 9.15u vertrokken van Schiphol naar Newarc, ligt onder New York.
Dat we daar 5 uur moesten wachten op verbinding naar Phoenix wisten we, maar dat het uiteindelijk 7,5 uur is geworden was een tegenvaller.
Na 4,5 uur vliegen kwamen we in een nog bloedheet Phoenix aan!
30 graden was het nog. Hier was het 22u, 8 uur tijdsverschil met Nederland.
Met een shuttlebus naar het hotel gereden, inchecken en ieder naar z'n kamer en onder de douche! Het is inmiddels 23.45 uur dus we gaan eerst maar eens lekker pitten.
Morgen tussen 8-9 u worden de motoren gebracht, dan moet er nog het een en ander op de motoren gemonteerd worden, maar dan gaat het toch echt gebeuren!
Er staat voor de eerste dag een beste rit op het programma dus.......snurken geblazen!
Foto's volgen later.
Groeten van de Harley rijders.

• 01 Oktober 2011 - 07:26

Team PA :

The Eagle has landed
    Maaaaar jullie zijn er en dat is het belangrijkste. En vooral genieten.............BRRRRRRRMMMMMMM. Wij genieten wel van jullie foto's en verhalen

Grt Team PA (van petit) (grapje van D)

• 01 Oktober 2011 - 07:26

Joke:

Hallo,
    Fijn dat jullie zijn aangekomen.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
    Groetjes Joke, Jack en Julian

• 01 Oktober 2011 - 08:12

Ben En Rina:

Fijn dat jullie er zijn,
    en nu genieten maar
    liefs

• 01 Oktober 2011 - 08:22

Ineke:

veilig geland en genieten maar! goede rit.

• 01 Oktober 2011 - 11:28

He Harleyrijders :

Wat een reis, je moet er wat voor doen maar het is vast de moeite waard. Na zoveel inspanning hebben jullie vast heerlijk geslapen. Hopelijk zijn de motorpakken niet te warm.Genietze, groetjes Janny

• 01 Oktober 2011 - 11:54

Gerard En Nanda:

Wat een lange trip zeg! Maar dan heb je ook wat!!
    Heel veel plezier daar!!

Veel liefs en X!

Gerard, Nanda, Lisa Kevin Isabel Colin & duncan

• 01 Oktober 2011 - 12:28

Greetje En Paskal:

Hallo
    Dit is zeker een lange reis,maar het mooie kan nu beginnen.
    Veel plezier met de eerste tour dag.

• 01 Oktober 2011 - 12:50

Hanneke:

Hoi Anka,
    Mooi dat je in ieder geval op plek van bestemming bent (kun je daar gerust over zijn : )en leuk dat je al in de gelegenheid was om even een berichtje te plaatsen. Hopelijk valt de jetlag mee en kun je snel gaan genieten van al het moois wat de States je te bieden heeft.
    Wat warmte betreft: in Nederland is het op dit moment (zaterdagmiddag 1 oktober) ruim boven de 20 graden met een strakblauwe lucht. Een echte nazomer dus, die gelukkig ook nog een paar dagen aan houdt. Natuurlijk niet zo warm als bij jullie maar wel heerlijk!
    Veel plezier alvast (ook voor de andere reisgenoten) en ben benieuwd naar de eerste foto's!
    groetjes, Hanneke

• 01 Oktober 2011 - 14:32

Erika:

Blij dat je goed aangekomen bent ,en zo te zien werkt de site nu ook, we houden je verslag in de gaten heel veel plezier geniet ervan .

• 01 Oktober 2011 - 16:37

Kasper En Hilly:

We zijn heel erg blij dat jullie veilig zijn geland en aan zijn gekomen in Phoenix! Jeetje, gaaf dat jullie daar nu toch echt zijn met elkaar en het Harley avontuur gaat nu van start. Hoop dat jullie allemaal een beetje lekker geslapen hebben en we wensen jullie heel veel fun op jullie Harleys. Gesinus zijn dag kan denk ik niet meer stuk, want hij zei telkens bij de vraag of hij er ook zin in had: "Als ik moar op mien motor zit met mien meid"... Nou Gesinus het is zo ver hoor. Go for it...
    Heel veel liefs van ons.

• 01 Oktober 2011 - 16:50

Marijk:

hey BenAnka!
    wat een avontuur! heel veel plezier & behouden vaart!
    groeten,
    marijk (martin ook)

• 02 Oktober 2011 - 10:18

Familie Rogaar:

Hallo allemaal,
    Nu het vliegen achter de rug is kan het echte werk beginnen. De trip waar jullie al lang naar uit kijken!!! Heel veel fun! Super om jullie zo te kunnen volgen!

Liefs Bart, Aline, Jorijn en Floris

• 05 Oktober 2011 - 15:41

Kasper En Hilly:

Ooooooooooooh jammer......
    " The fantastic Seven " is uitgeblust na Vegas... Ben nu toch wel heeeel nieuwsgierig wat jullie daar hebben gedaan... maar we snappen het helemaal.
    Geniet er lekker van allemaal en we hopen snel weer van jullie te horen. Hopelijk ook met foto's.
    Veel liefs.