Dag 2, Phoenix-Williams 200km - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 2, Phoenix-Williams 200km - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 2, Phoenix-Williams 200km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Williams

Nadat de motoren waren gebracht kon het monteren van de nodige bedrading en bevestiging van de GPS beginnen.
Dat nam de nodige tijd in beslag, de motoren werden nog even mooi opgepoetst en na ontbeten te hebben vertrokken we richting Payson, het was bloedheet!
Na de eerste tankstop de kon er al wat uit.
Het was dik boven de 30 graden!
En dat 's morgens vroeg al hè......
Via Cottenwood en Sedona vervolden we onze weg.
Het werd steeds donkerder en we zagen een prachtige regenboog in de verte, dat voorspelde niet veel goeds....
Dus.......wat we al aan zagen komen, slecht weer....koud en ja hoor...een echte hagelbui!!!
We konden nergens stoppen, dus doorrijden maar, nou, dan doen die hagelstenen zeer hoor!
Maar we zagen ook dat het in de verte alweer opklaarde, dus....doorzetten.
zo zit je in meer dan 30 graden en zo niet meer dan 10....althans, zo voelde het.
Tegen 18u reden we Williams binnen, naar het hotel gereden, daar hebben we ons heerlijk opgefrist en opgewarmd......
's Avonds gezellig gegeten, met live muziek...1 of andere cowboy, althans zo'n hoed had hij op, met een gitaar, wel leuk.
Onze Grunninger had een aantal moppen, dus lachen geblazen!
Nu gaan we weer lekker pitten, morgen naar de Grand Canyon, zin in!
Tot morgen!

• 02 Oktober 2011 - 06:55

Mandineke:

Wij genieten van jullie reis verslag, zo rijden wij ook een beetje mee. Groetjes Rens en Mandineke.

• 02 Oktober 2011 - 07:37

Erika:

Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen ,zijn wij ook nog een beetje op
    vakantie naar zo n shit zomer
    Wel erg warm boven de dertig graden, daar bij jullie.
    Veel plezier bij de Grand Canyon en zal daar prachtig zijn.
    groetjes

• 02 Oktober 2011 - 07:57

Kasper En Hilly:

Wat leuk om te zien allemaal op de foto's en inderdaad het is net of je het een beetje meebeleeft. Onze kinderen ( kleinkinderen van Roely en Gesinus ) vinden het ook erg leuk. Schreeuwen dan heel hard: "Hee, dat zijn opa en oma! " We vinden het echt heel stoer wat jullie allemaal doen! Slaap lekker en veel plezier bij de Grand Canyon. Zal vast heeeeeeel gaaf zijn.....
    Liefs ons.

• 02 Oktober 2011 - 07:59

Team PA:

Wat een grote trailer! Zo te zien en lezen vermaken jullie je prima daarO. Veel plezier bij de Grand.
    En wel met iedereen een Heli vlucht maken, da's super gaaf.

Greetzzzz

• 02 Oktober 2011 - 08:26

Greetje:

Moi
    Dat ziet er leuk en gezellig uit,we reizen gewoon mee.
    Kor zijn gele motor valt ook wel op .,vind het wel grappig.
    Complimenten voor de verslaggeefster,het ziet er leuk uit.
    Veel plezier bij de Grand Canyon.

• 02 Oktober 2011 - 09:21

Trijntje:

Hallo Ben en Anka,
    Het is natuurlijk een schitterende ervaring om op deze manier door Amerika te toeren.
    Veel plezier en doe voorzichtig
    groetjes/liefs Trijntje

• 02 Oktober 2011 - 09:27

Hanneke:

Hoi Anka,
    Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, op de motor op weg naar de Grand Canyon! A dream comes true volgens mij.
    Blijf vooral ook doorgaan met foto's te maken, dan hebben we voor nog veel schildercursussen voldoende voorbeelden ;) De foto's van het landschap die tot nu toe gemaakt zijn, zijn al meer dan prachtig dus dat beloofd wat.
    Heel veel plezier bij de Grand Canyon en geniet van ieder moment!
    groetjes, Hanneke

• 02 Oktober 2011 - 09:43

Janny:

De motoren zien er echt opgepoetst uit.daar kun je op gezien worden en het is natuurlijk fantastisch wat jullie allemaal zien. Wel lekker luxe aan het eind van de dag in een hotel.Dan poets je jezelf ook weer lekker op. Veel plezier
    groet Janny

• 02 Oktober 2011 - 10:23

Familie Rogaar:

Gaaf hoor!!! En nogmaals erg leuk om jullie zo te kunnen volgen!!!

Voor opa en oma een dikke kus van Jorijn en de grootste glimlach van Floris!

Liefs!!!

• 02 Oktober 2011 - 10:48

Joke:

Wat fijn die foto`s. Zo reizen we gewoon met jullie mee.
    Wij hebben het hier niet zo warm, maar toch lekker weer met veel zon.
    Veel plezier in de Grand Canyon geniet er van.

• 02 Oktober 2011 - 12:50

Arjan:

ja wat leuk dat we dat zo kunnen zien en mooie verhaalen ik ijk nog wel effe weer

• 02 Oktober 2011 - 15:48

Anneke:

He Ben en Anka,

Ziet er erg leuk aan, wel jammer van het slechte weer. Veel plezier he.

• 02 Oktober 2011 - 17:54

M.sande61@upcmail.nl:

hoi kor en vrienden
    hier een groet uit brabant contact gehad met jullie greet we
    jullie succes wensen met de tocht heel veel plezier en geniet ervan
    we doen mooi meegenieten via deze site groetjes en houdoe
    marcel,petrie en koen.

• 02 Oktober 2011 - 18:33

Eric:

Keep the shiny side up, goudgoan

• 03 Oktober 2011 - 15:51

Willy:

Heel erg grappig om je zo te kunnen volgen en meteen ook al foto's erbij.