Dag 4, Williams-Seligman-Kingman 200km - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 4, Williams-Seligman-Kingman 200km - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 4, Williams-Seligman-Kingman 200km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

03 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Kingman

Vanmorgen weer om 9 uur vertrokken en nu weer compleet want Albert is alweer behoorlijk opgeknapt gelukkig.
De reis ging naar Kingman, via Seligman, een heel leuk dorpje wat helemaal in het teken staat van Route 66! Er was ontzettend veel te zien en er waren ook behoorlijk veel toeristen.
Wij hadden veel bekijks toen we de motoren parkeerden. In plaats dat wij de foto's maakten werden we er zelf veelvuldig op gezet!
We voelden ons een hele bekende "club van 7"! Afijn, wij winkeltje in, winkeltje uit, ergens wat gedronken.
Daar is ook het hele Cars gebeuren ontstaan, wat ook duidelijk te zien was aan de auto's die er stonden.
(zie foto's, leuk voor de kleinkinderen!)
Na daar enkele uren te hebben rondgelopen, vervolgden wij onze weg naar Hackberry.
Daar staat een heel oud pompstation in de middle of nowhere.
Maar voordat we daar aankwamen zagen we al een dreigende lucht aankomen, dus aan de kant en allemaal de regenpakken aan.
Op zich viel de regen wel mee, maar er stond een stevige wind.Voordat we Hackberry hadden bereikt was het al weer stralend weer en ook behoorlijk warm.
Je moet er allemaal maar tegen kunnen......De regenpakken gingen weer uit en konden we genieten van wat daar allemaal te zien was!
(zie foto's)
Na een uurtje te hebben rondgelopen ging de rit verder naar Kingman.
Daar kwamen we om 3 uur al aan.
Lekker op tijd dus. Heerlijk opfrissen en wat luieren.
Om 18u naar de overkant naar een chinees restaurant. Hoewel het redelijk te eten was is het niet te vergelijken met de chinees bij ons in Nederland!
Daarna nog wat rondgelopen en weer terug naar onze kamer.
Morgen gaat de rit naar Las Vegas via de Hooverdam.
Wordt ook weer een hele belevenis!
Tot morgen!

• 04 Oktober 2011 - 05:56

Team PA:

Een mooie rit voor de boeg dus............LAS VEGAS , moet je een keer gezien hebben. Wel de hand op de knip natuurlijk en vooral kijken

• 04 Oktober 2011 - 06:24

Arjan:

o grapig dat cars daar vandaan komt mooi verhaal mijn pa je staat er wel mooi lachend op die foto bij de route 66 pomp.

• 04 Oktober 2011 - 07:13

Familie Rogaar:

Jullie gaan door weer en wind! Maar tijdens het lezen van de verhalen spat de fun en de belevenissen er vanaf!!!

Jorijn stond stuiterend voor de laptop Cars!!! Zie je opa en oma? Ja en CARS!!! Tja...

Fijn te lezen dat de club weer compleet is en hele goede trip en we kijken al uit naar het volgende verhaal en foto's, echt super!!!

Liefs van ons allemaal

Ps Opa en oma pet. petje af!!! ;)

• 04 Oktober 2011 - 08:06

Kasper En Hilly :

Wat ontzettend leuk zeg. Zoals jullie daar zitten doet me dat echt denken aan de film Cars. Wat heerlijk dat jullie morgen naar Las Vegas gaan. Wie weet zien en horen jullie Celine Dion nog wel.
    Wat fijn dat jullie club weer helemaal compleet is, wij noemen jullie al "The fantastic Seven", want we zijn stiekum toch wel heel trots op deze stoere vakantie op jullie Harleys en kunnen dan ook niet wachten op jullie volgende avonturen... Wij snappen wel dat er foto's van jullie worden gemaakt. Ha ha ha.
    Liefs van ons allemaal.

• 04 Oktober 2011 - 08:22

Jannie:

hoi Anka, een beetje jaloers ben ik wel.Wat een geweldige reis maken jullie.
    Jullie genieten , dat zie je. En wat betreft die bontmuts, meenemen, want volgens de berichten wordt het hier toch koud. Zo en nu maar even gokken in Las Vegas.Succes!!
    Groetjes Jannie

• 04 Oktober 2011 - 09:15

Ron En Loes:

Moi Kornelis! en de anderen natuurlijk
    Mooi dat jullie het naar de zin hebben, herken er veel dingen in waar ik ook was....
    krijg ook weer steeds meer zin in zo n reis maar wie weet!
    Nog veel plezier en hou de goeie kant boven!
    grtz
    Ron en Loes

• 04 Oktober 2011 - 11:53

Trijntje:

Wat een belevenis, Ben doe je rustig aan in Las Vegas, een beetje gokken kan geen kwaad, maar na wat verlies, hou de hand op de knip. Toen wij er waren zag je 's avonds mensen zitten gokken en 's morgens zaten ze er nog. Jij zult weer fit moeten zijn om de reis te vervolgen. Veel plezier Groetjes

• 04 Oktober 2011 - 13:03

Greetje En Paskal:

Leuk dat het naar jullie zin is ,en dat de groep weer compleet is.
    Dat zal ook wel weer een hele belevenis zijn naar Las VEGAS
    Veel succes in het gokken,en als jullie wat winnen dan genoeg voor de volgende reis ha ha
    LIEFS ONS

• 04 Oktober 2011 - 15:04

Jack:

vond het leuke foto`s.
    wil hier zelf ook een keer heen.

• 04 Oktober 2011 - 16:34

Janny:

Wat een bijzondere dingen maken jullie mee. Gelukkig hebben jullie Takel niet nodig gehad.
    En in Las -Vegas gebeuren de meest wonderbare dingen, je kunt er trouwen, maar dat is al gebeurd en gokken.Winnen is het mooist natuurlijk maar er kan altijd maar eentje de winnaar zijn.
    en jullie hebben al zoveel geluk! Veel plezier daar, groetjes Janny

• 04 Oktober 2011 - 22:43

Ab En Astrid:

Wat een leuke verslagen.
    En met die foto's erbij is het helemaal te gek.
    Heel veel plezier!

• 05 Oktober 2011 - 20:20

Chris Bos:

Hallo allemaal, ik heb de site gevonden en zal jullie blijven volgen.
    Veel plezier en tot de volgende keer.

groeten uit Siddeburen, Chris Bos

• 06 Oktober 2011 - 05:27

Eline Oostland:

Goede morgen!

Hier in de regen onderweg naar het werk even spieken of er al weer een verhaal staat en ja hoor! Mijn dag kan al niet meer stuk! Blij dat paps weer beter is en de reis met jullie kan vervolgen! Ben benieuwd naar Las Vegas!Leuke fotos! Heb er al smakelijk om gelachen!

Groetjes uit Siddeburen