Dag 3, Williams-Grand Canyon-Williams 120km - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu Dag 3, Williams-Grand Canyon-Williams 120km - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ben en Anka Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 3, Williams-Grand Canyon-Williams 120km

Door: Anka

Blijf op de hoogte en volg Ben en Anka

02 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Williams

Vanmorgen om 9 uur vertrokken, helaas zonder Albert want was sinds zondagavond al niet zo lekker en wilde het vandaag rustig aan doen, zodat hij morgen weer met ons de tocht kan vervolgen.
Half elf waren we op het vliegveldje van de Grand Canyon waar vandaan de helicopters vertrekken.
Het was behoorlijk prijzig, je kan er heel wat rolletjes drop voor kopen.....! maar.....dan heb je wel wat! Ones in a life time, je bent er en dan wil je het ook meemaken!
We moesten nog wel dik 1,5 uur wachten, maar dat hadden we er graag voor over.
Met z'n zessen in de heli en wat je dan te zien krijgt gaat elk voorstellingsvermogen te boven!!!
Wat onwaarschijnlijk mooi, als je eerst boven de bomen vliegt en de Grand Canyon schuift dan onder je door...
Het was fabelachtig mooi!
50 minuten lang was de vlucht en het vloog om...letterlijk!
Er zijn ontzettend veel foto's gemaakt en ik zal proberen de mooiste eruit te vissen...haast niet te doen, maar ik zal toch een selectie moeten maken.
Nadat we weer veilig geland waren en een klein buitje hadden afgewacht, zijn we weer naar Williams gereden en daar op een terras aan de Route 66
lekker gegeten.
Daarna door de winkelstraat gelopen en talloze winkeltjes in geweest.
Het is 1 en al Route 66 wat de klok slaat!
Rond half zes weer naar het hotel en weer lekker opgefrist.
Gelukkig gaat het met Albert weer wat beter en kunnen we waarschijnlijk morgen naar de volgende bestemming rijden.
Maar daarover morgen meer.
we gaan plm 20u nog even wat eten, dan is het bij jullie 4 uur 's nachts.
Raar idee, maar we zijn nu al helemaal aan deze tijdzone gewend.
Dat gaat heel snel.
Leuk, die reacties van jullie!
Wordt heel erg op prijs gesteld!
Tot morgen!

• 03 Oktober 2011 - 02:46

Alma:

WAUW! Met een helikopter over de Canyons!! Ik verheug me nu al op januari, want dan ga ik ze ook zien! Geniet ervan! Liefs Alma

• 03 Oktober 2011 - 05:37

Team PA:

LUCKY BASTARD die Ben al voor de 2e keer in de Heli boven de Grand Canyon . Geweldig die foto's en gelijk zo veel. Vooral zo blijven door gaan, mooi man

• 03 Oktober 2011 - 05:52

Joke:

Geweldig mooie omgeving.
    Leuke foto`s gemaakt en reisverslag, vooral mee doorgaan.

• 03 Oktober 2011 - 06:37

Familie Rogaar:

Geweldig!!!

Oma Pet met een hoedje!!! Jorijn snapt het niet helemaal meer, gingen opa en oma met de helicopter naar Amerika?

Hopelijk iedereen weer helemaal fit en weer lekker met z'n allen aan de rit!

Liefs van ons allemaal

• 03 Oktober 2011 - 06:55

Roel Kuper:

Potverdikkeme, was ik toch maar meegegaan. Maar ja, je kunt niet alles hebben in je leven.
    Straks vliegen Marianne en ik naar Turkye, ook leuk. Zit ik wel een tijdje zonder internet. Ik had jullie al een beetje ingepraat. Indrukwekkens zo'n motorreis. Veel plezier nog.

• 03 Oktober 2011 - 07:13

Ben En Rina:

wat een prachtige reis, in plaats van drop
    misschien kroketten? [grapje]
    hoeveel magneetjes heb je al gekocht?
    moet je toch nog naar IKEA voor een
    magneten bord!!
    We genieten van jullie reisverslag
    en mooie foto's.
    Liefs van je zussie en Ben

• 03 Oktober 2011 - 08:20

Kor Zijn Vrouw.:

Hallo Harley lui
    Leuke foto''s.krijg er ook wel zin in,dit is echt geen straf om dit uitje te doen.
    Het allereerste wat ik doe s''morgens is de pc aanzetten voor het reisverslag,vooral mee doorgaan.
    groetjes en veel liefs ui Siddeburen.

• 03 Oktober 2011 - 08:35

Maaike:

Wat vreselijk leuk om jullie te volgen , op deze prachtige reis .
    Geniet van al het moois , en bedankt dat jullie ons laten mee genieten !!!!!
    Liefs Maaike

• 03 Oktober 2011 - 09:27

Ineke:

de grand canyons: kippenvel of kippevel! zo adembenemend mooi

• 03 Oktober 2011 - 10:40

Carolien Deuring:

stoer op die Harleys, Anka!
    mooi he, die rond vlucht in de helicopter boven de Gran Canyon....
    veel plezier verder, maar dat komt vast goed.

• 03 Oktober 2011 - 10:49

Kasper En Hilly:

Wat een ontzettende gave foto's zeg. Kunnen ons heel erg goed voorstellen dat dat een geweldige ervaring moet zijn geweest, in een helikopter zitten is op zich al heel bijzonder, maar dan ook nog dat prachtige uitzicht. Elke middag zijn we zo benieuwd naar jullie belevenissen en we kijken elke keer heel erg uit naar jullie verhalen en de foto's. Onze kinderen vinden jullie heel erg stoer en Harm vond oma heel cool met die cowboy hoed op. Moest ze zeker meenemen! Ha ha ha. We kunnen zien dat jullie heel erg genieten met elkaar en dat is fijn om te zien. We kijken weer uit naar jullie volgende spannende avonturen.....
    Veel liefs ons.

• 03 Oktober 2011 - 11:07

Frits:

Mijn reis van jaren geleden komt weer tot leven met jouw verslagen Anka.
    Op naar Yosimite denk ik?Enjoy.

• 03 Oktober 2011 - 11:10

Mirjam:

Wat een dilemma: helicopter of smintjes. Gwllll.
    Zo leuk om jullie reisverslagen te lezen! En de foto's niet te vergeten!

• 03 Oktober 2011 - 15:58

Willy:

Geweldig om zo mee te genieten van jullie reis. Wat een belevenissen.

• 03 Oktober 2011 - 17:26

Arjan:

mooi daar daar is ook die film fan Indiana jones en nog in de heli mooi?

• 03 Oktober 2011 - 17:27

Eline Oostland:

Hallo!

Hier de dochter, zoon en vrouw (katten) van Albert, en aanstichter van zijn griepje (sorry)

Via Facebook van Albert de link naar jullie blog gekregen! Super leuk om mee te kunnen lezen tijdens jullie reis door The USA!!

Het ziet er super uit en zo klinkt het ook!

Heel veel plezier!

De groetjes uit Siddeburen

• 03 Oktober 2011 - 19:36

Hanneke:

He Anka, wat een supergave foto's!! En wat een bijzondere ervaring moet dat voor jullie zijn geweest; vliegen boven de Grand Canyon. Jouw reisverslag en de foto's hebben er voor gezorgd dat ik (stiekum) aan het kijken ben naar reizen naar de States ;) Zo iets wil je toch gewoon meemaken...
    Hopelijk is jullie reisgezelschap morgen weer kompleet en worden niet meer mensen geveld door een griepje. In ieder geval een fijne dag gewenst morgen en ik kijk alweer uit naar je verdere belevenissen.

groetjes, Hanneke

• 03 Oktober 2011 - 19:39

Atie En Pier:

Wat een belevenis, geweldig!
    Geniet er van en ik ben al benieuwd naar morgen.

• 04 Oktober 2011 - 04:40

Mandineke En Rens:

Dag 4 ????? Alles goed bij jullie?